Natt nr 2!

 

Så var det natt nummer 2 på avvänjningen.

Var inte mer gormigt än vanligt att få honom att somna iaf, han bökar ju alltid på i 30-60min innan han äntligen somnar.

Fick honom nästan att ta nappen ett tag men så kom att han att han inte tycker om sånt och blev sur istället.

Men tillslut så drack han lite vatten och sen somnade han.
Han har ätit himla bra idag och ikväll också så han borde inte bli hungrig förens tidig morgon.. hoppas jag =)

nu ska jag ta och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen, är rätt trött trots att jag och lillmannen faktiskt sov en stund i eftermiddags, supermysigt!
Och välbehövligt, för både honom och mig!


Nåja.. sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Miii

skönt om ni kan vänja av honom med flaskan men det tar säkert ett tag, håller tummarna att det går bra :) vi måste ses nån dag o surra! kram

2011-05-05 @ 09:00:47
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0