God morgon!



Fast vi har faktiskt varit uppe drygt 2 timmar men nu först har jag tid att bänka rumpan i soffan med datorn =)

Natten har varit sådär.. eller ganska dålig faktiskt men jag hade ju såklart räknat med att det skulle bli nåt bakslag första veckorna med avvänjningen.
Men konstigt nog är jag inte alltför trött ändå, härligt! =)


Idag är det riktigt tråkigt väder ute, vi som hade tänkt göra en liten geocaching runda när älsklingen kommer hem.
Men det verkar ju inte regna så mycket nu iaf så vi kanske tar oss iväg ändå.
Hoppas det!!

Haha.. upptäckte imorse att jag glömt tvätten ute i natt, den är alltså inte så speciellt torr nu.
Blir att slänga in den i tvättmaskinen igen då..


Och snart är det dags för lillmannens förmiddags vila, han börjar se rätt trött ut.
Och medans han sover ska jag plocka undan lite här hemma.

Den här helgen kommer vara fullspäckad med grejer så det är lika bra att helg städa idag för det kommer inte hinnas med sen.
Tur att det inte är speciellt mycket att städa =)

Härliga fredag!!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0