Han kan sitta själv!!

Åh min älskade lilla plutt kan sitta själv utan stöd!! Så himla duktig han och va stolt jag blir =) Satte honom på golvet på hans filt och där satt han! La en kudde mot bordet bara så han inte skulle slå sig i bordet om han tippade ditåt men han har inget stöd av den alls =) Han satt sådär i drygt en minut iaf.. min älskling börjar bli stor nu.
Dock är det ju vingligt att sitta själv fortfarande så man får ju se till så han inte kan slå sig när han tippar över, typ lägga kuddar runt honom eller sitta brevid så man hinner fånga upp honom.






<3 Min duktiga lilla älskling! <3





-----------------------------------------------------------------------


Och så en helt annan sak =)

Blir så glad när jag loggar in och ser att jag har fått sömn tips i kommentarerna! =) Alla tips tas tacksamt emot.. hihi. Ska prova knöla ner en filt eller nåt brevid honom i sängen och se om det blir bättre om han känner sig tryggare om det blir lite trångare.
Dock är det ingen idé att lägga en filt eller ett täcke på honom, det sparkar han bara av sig, tom om han ligger i våran säng. I bästa fall kan jag lägga en fleece filt över hans ben när han har somnat =) Men han är ju varm och go ändå så vill han vara utan täcke så får han väl det.

Har varit och handlat mer puré burkar till lillmannen också.. han älskar verkligen "riktigt" mat!!


Men nu ska jag göra en flaska till lillmannen och sen gå och natta honom!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: magda

men gullplutt :) Så roligt när han börjar lära sig saker :D

2011-03-01 @ 22:58:39
URL: http://nattstad.se/magdalenal
Postat av: Cissi

Duktig!!!! =)

2011-03-02 @ 06:48:59
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0