Tisdag

Jaha.. tisdag idag. Vad ska man göra av den här dagen då? Är ju helt underbart väder ute så en promenad måste det iaf bli, blåser ju en hel del men det är säkert skönt ändå.
Sen ska jag nog gå igenom min garderob.. skulle verkligen behövas! Rensa bort gravid kläderna och rensa bort sånt som aldrig används. Vill rensa bort typ allt och bara ge mig ut och shoppa massa nytt men är man mamma ledig så tillåter inte riktigt ekonomin det =)

Lillmannen har hittat en ny favorit leksak.. ett av mina bälten =) Han ligger och tittar på det och så åker det in i munnen och sen viftar han med det som en liten galning. Min lilla älskling!

Nu ska jag stoppa i mig lite mat och sen börja göra nån nytta.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0