Scrapbooking kväll

Guuud så skönt det var att komma till Scraptime ikväll!! Var verkligen välbehövligt att få komma dit och sitta och pyssla och surra med brudarna. Hittade motivationen direkt jag kom in genom dörren =) Så det blev en rolig kväll (som vanligt när man är där). Det "värsta" är bara att det kommer in massa nytt och rolig på måndag.. ajaj för plånboken.. hihi. Ska iaf fara dit då och se vad det är för fint som dykt upp.


Såhär ser kvällen verk ut =)



Bakgrunden består av ett ljus grått cardstock och så har jag lagt på det randíga mönstrade pappret (skurit ut det så jag får en ram av det ljusgråa bakom). Det randiga går i lite grå/svart/lila toner. Mellan det randiga och det lila pappret som korten ligger  på har jag en bit svart papper (cardstock både det lila och svarta) Mellan det svarta och det lila har jag limmat (dubbelhäftande tejp) dit det prickiga bandet och så dekorerat med vita glittriga blommor (som jag har fäst med glue dots) och en brads som håller tagens snöre på plats (uppe i vänstra hörnet). Bokstäverna till texten har jag stansat ut i samma gråa färg som det pappret längst bak och så har jag limmat fast dom på en svart 4-kant, blir lite finare effekt då + att jag har fäst 3D kuddar bakom 4-kanterna så att allt kommer ut från pappret en bit.

Klääärt! =)


Nu ska jag varva ner och sen blir det hopp i säng! Är väl inte ens nån idé att hoppas på en bra natt så jag får sova ordentligt.. men blir det inte bättre snart så ska jag ta och ringa bvc och höra om dom har nåt tips på hur jag ska få lillmannen att sova bättre. Är ju lite svårt när han drömmer och gråter i sömnen men man kan ju alltid höra. Annars funderar jag på att ta över honom till våran säng igen så han får ligga riktigt nära mig. Nu ligger han ju nära men vi har ju inte hud kontakt. Han ligger ju i sin sång men jaghar tagit bort ena långsidans spjälor och satt ihop hans säng med vår säng så han ska tro att han ligger i samma säng som oss =) Det funkade hur bra som helst till den här gorm perioden kom.


God natt mina fina läsare!
(Ni kan ju hålla en tumme på att han sover bra i natt iaf.. haha)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vad fint :)Hoppas att du fått sova inatt.

2011-03-31 @ 09:50:29
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-03-31 @ 10:01:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0