Paket!

Yes! Mitt paket som jag beställde från Boozt har kommit nu.. finally! Har snabb provat kläderna och dom känns bra så det blir att behålla allt, dock var det i lite tunnare material än vad jag trodde men det är ju somriga kläder så det gör inget =)

Så har jag och lillmannen och min mamma varit på stan en sväng och kikat på lite modevisning och snabb kikat i lite butiker också. Lillmannen fick en Villervalla mössa och Lindbergs tossor av sin mormor så dom tackar han (vi) så mycket för! =)

Bilder på både mina och hans nya kläder kommer imorgon. Orkar inte ta bilder på det nu. Ska (förhoppningsvis) krypa i säng snart. Ska ju vara på vårdcentralen kl 10.30 imorgon.. usch tycker inte om att ha tider att passa på förmiddagen eftersom att vi gärna ligger kvar i sängen ett bra tag på morgonen. Är ju inte så ofta nuförtiden som lillmannen går med på det men med lite tur så kanman få dra sig till 09.30 iaf.

Så nu är det bara vänta på att skrutten ska bli på gå och sova humör.


Sleep tight!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0