Ny attack!!

Men fyyy faaan igen!! Hela min lilla familj låg och myste igårkväll på soffan, sambon var mitt ryggstöd och så låg lillmannen på mig och India låg vid mina ben och helt plötsligt så kommer det ett krypande litet äckel igen. Usch va hemskt det är när man inte bara kan flyga upp fly fältet utan måste ta det lugnt och varligt för att man har bebis i famnen.. haha. Sambon tycker att jag borde gå i terapi och bota min rädsla för spindlar men jag törs fan inte. Fast jag vet att jag egentligen borde göra det.. men men =)

Idag blir det att stor städa huset och försöka jaga bort alla monster! Passar bra att göra det idag när det ändå blåser så mycket ute =)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men huvva. Vi har också skit mycke spindlar. Tog mig mer än 20 min att ta bort en förra veckan. ringde till mats för att få stöd. haha. dem är riktigt vidriga.

2011-03-14 @ 13:09:42
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag håller med, spindlar är vidriga! UH!

2011-03-14 @ 14:49:21
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Kicki

Testa hypnos.. funkade för mig!! =)

2011-03-14 @ 22:05:00

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0