Lördag!

Så var det lördag igen då. Sambon kommer vara borta hela dagen och kvällen (igen!) så vad jag och lillmannen ska hitta på vet jag inte. Han är ju hängig fortfarande så vi kan ju inte göra några stora grejer men jag ska tempa honom när han vaknar och har han bara låg feber så får han lite panodil och så ska vi banne mig ta oss ut! Tror både han och jag skulle må bra av det. Synd bara att det ska blåsa så mycket, annars är det ju helt underbart väder!

Just nu ligger jag och drar mig i sängen men en snarkande liten plutt brevid har haft jätte svårt att sova i natt, trött men inte nog trött.


Nu ska jag läsa några bloggar innan lillmannen vaknar och vill ha mig fulla uppmärksamhet =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Trist och vara ensam :/ Min sambo är ledig i helgen för en gångs skull.



Det var himla fint ute idag men oj vad det blåste!

2011-03-05 @ 15:21:29

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0