Läskigt värre!!

Ojoj.. i natt är jag alldelens ensammen hemma!! Eller inte helt ensam ju.. India är ju hemma med mig =)
När jag for till mamma och pappa efter festen så hade lillmannen somnat så vi beslutade att han skulle fåsova över där. Hoppas verkligen att det går bra nu! Men dom skulle ju såklart ringa om han vart ledsen och inte ville somna om så jag är redo att hoppa i skorna och åka och hämta honom.. hihi.
Undrar just hur jag kommer sova i natt.. kanske tar upp hunden i sängen så jag inte känner mig så ensam =) Tyvärr så vet hon ju att hon inte får det egentligen så det är svårt att få upp henne nu för tiden. Annat var det när det bara var jag och hon.. då sov hon vid min sida varje natt.

Var iaf himla kul att träffa brudarna och surra och skratta. Tror alla (utom jag då) Hann bli hyfsat glada i hatten.. hihi. Men snart nångång, typ till sommaren eller så då ska jag minsann ta mig nån drink och nån cider också.


Men nu ska jag iaf försöka sova! Bilder från kvällen kommer imorgon.

Sleep tight


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0