Låg nivå

Usch va jag känner att det har varit låg nivå på mitt bloggande senaste tiden.. men jag gör ju inte så mycket intressant just nu! Man vill ju inte fara runt när inte alla i familjen är friska. Men snart så ska vi nog vara på banan igen =)
Idag hade jag ju tänkt städa och fixa hemma men jag har känt mig så seg och små hängig så det har inte blivit så mycket gjort.

Men imorgon om vi tar oss upp i tid så ska jag och lillmannen packa oss iväg till pagla och mysa med mammorna och bebisarna! Annars är jag sugen på att åka och bada bubbelpool på Nordpoolen.. så vi får helt enkelt se vad vi hittar på för bus.

Lillmannen sov då faktiskt riktigt bra i natt förresten! Kanske blev en bra ommöblering i sovrummet.. hoppas verkligen att han fortsätter sova bra nu också.

Nä.. nu ska vi vila vidare här! Och invänta att "en unge i minuten" ska börja!! Bara ladda upp med massa näsdukar igen då =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt att åka till Pagla, det ser ju att bli en fin dag idag :)



Kollar också på en unge i minuten, det är så bra!

2011-03-15 @ 09:57:07

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0