Kort tillverkning!

Fasen så sjukt roligt det är att vara igång med en ny scrapkurs!! Ikväll har vi gjort kort, och det hade inte kunnat komma lägligare för mig =) Visste precis vem som ska få kortet och på ett ungefär hur jag ville lägga upp det.
Grymt kul har jag/vi haft det ikväll.. kul att träffa resten av gruppen igen också.
Och nästa gång kommer säkert bli minst lika rolig!!

Tänker inte lägga ut några bilder på kortet just nu, innan mottagaren har fått det. Vill ju inte avslöja hur det ser ut =)

Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och sen mysa på innan det är dags att krypa i säng, vilket känns som att det blir väldigt snart! Var ju upp kl 8 imorse med min lilla piggelin till son. Han är för övrigt vaken och pigg fortfarande! Han och sambon har visst haft det väldigt mysigt ikväll medans jag var borta också.. bara massa kramar och mys =) Och India var ju såklart med också.


Nåja.. sov gott kära vänner!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0