Knas bebis!

Hihi.. senaste dagarna har lillmannen kommit på att det är jätte roligt att sitta och skaka på huvudet.. han ser hel knäpp ut när han gör det! Och så blir han yr också men det verkar han inte bry sig om så mycket.




Min älskade lilla knäpp gök!

Just nu ligger han och leker på golvet med några leksaker men snart är det dags för kvällgröt och sen hopp i sängen för hans del. Och jag håller alla mina tummar och tår för att han sover bra i natt! I really need some sleep!!

 

Sen blir det soffan med en chokladkaka för min del, cookies and creme från marabou såklart! =) Och kanske en lite skål med glass också.. hihi.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

åh vilken sötnos han är och gott gott med choklad :)

2011-03-29 @ 20:43:36
Postat av: Cissi

Haha, sötis!! =)

2011-03-30 @ 07:21:15
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0