Hepp hepp

Jaha ja.. vad ska man hitta på idag då tro? Ikväll är det ju scrapbooking iaf.. men vad ska jag fördriva tiden fram till dess? Ja.. vi får se vad vi hittar på för bus =)

Ska iaf ta och baka Magdas Rainbow cupcakes! Kanske börjar med det på en gång nu medans lillmannen sover.. och medans dom är i ugnen tar jag nog och drar en vända med snabeldraken!
Och vips så har jag sysselsättning under nån timme.. hihi.

Vill att min beställning från Boozt ska komma nu också! Men förhoppningsvis så kommer den i veckan iaf. Och så håller jag tummarna för att jag kan ha allt jag beställde också.. är lite svårt med storlekar nu sen lillmannen kom. Saknar mina gravid kilon lite grann.. har gått ner alldelens för mycket i vikt. Varför är det så jäkla svårt att gå upp i vikt??! Nåja.. får väl börja träna lite och bygga upp lite muskler iaf, behövs ju tills jag ska börja jobba om man säger så!

Men nu ska jag sätta fart!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0