Galet synd om mig idag!

Oj va synd det är om mig idag, jag har blivit sjuk!! Jag som trodde att jag hade klarat mig men icke. Kände att jag inte mådde riktigt bra igårkväll när jag gick och la mig och sen under natten så blev det bara värre. Feber och ont  i huvudet och riktigt ont i magen och illamående. Har tom varit tvungen att spy och jag hatar verkligen det.

Som tur är så har min mamma tagit med sig plutten hem till dom så jag får vila. Himla tacksam för det! Men jisses vad jag saknar min lilla prins!! =)

Nu ska jag iaf vila vidare och vänta på sambon och lill priinsen!


Kommentarer
Postat av: Miii

krya på dig nu! kram

2011-03-17 @ 17:36:30
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0