Freeeedag!

Äntligen fredag! =) Iof så är jag ju alltid ledig men det är ju ändå lite extra skönt med fredag och helg =)

Snart kommer älsklingen hem och så ska han och lillmannen åka på fredags lunch inne i stan så jag får vila lite, och så tänkte jag scrapa lite.. hihi. Sen idag måste vi handla också.. suck. Har just kollat igonom räkningarna också.. fiii faan.. det här månaden har vi alla jobbiga skit räkningar, elen, VA-räkningen, och telefon räkningen.. plus en massa till också. Inte kul.

Men nu ska jag få i mig lite mat.. passar på när lillmannen har somnat =)

Hoppas ni har en riktigt bra fredag!



Kommentarer
Postat av: Magdalena

jafyfan allt kom ju denna månad. de är de som är värst med hus. vissa månader inget alls sen allt på samma gång.

2011-03-25 @ 22:19:09
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0