En unge i minuten

Alltså vilket program! Man liksom kastas tillbaka 7 månader i tiden till när jag själv låg där.. får nästan lite fejk värkar.. haha! =)
Men huvva va hemskt det var i kvällen program när dom fick springa iväg med den lilla bebisen!! Hade fått panik om det hände mig, att inte veta vad som händer och så bara försvinner bebisen iväg. Fy va hemst. Men va skönt att det gick bra ändå.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med mina älsklingar. Lillmannen har knorrat på och gråtit lite i sömnen.. tror han drömmar läskiga drömmar =( Stackars plutten! Men han blir lugn när jag stryker på honom iaf.. hoppas bara jag slipper göra det hela natten. Vill ju gärna sova lite också.


God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Miii

ja de är så underbart o se detta program, när man får alla känslor tillbaka i kroppen :) jaaa usch de var så hemskt när dem sprang i väg med lillkillen, usch jag hade blivit svinrädd. men de slutade ju bra :) så gossigt.

2011-03-29 @ 08:45:22
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0