Ebbenjarka

Igår blev sambon och 2 av hans kompisar kidnappade (dom har fyllt 30 år) och tvingades dansa i klänningar på coop i Storheden. Fy fan va vi skrattade åt dom =)
Jag och lillmannen tog egen bil dit så vi kunde åka hem när vi ville, men han var så pigg och glad och tyckte det var skit kul att se när hans pappa och dom andra var så konstiga.. hihi.

Efter spexet på Storheden styrde vi kosan till Ebbenjarka där isracing, mat, bastu och badtunna väntade! Jag och lillmannen stod och tittade på och skrattade åt att killar runt 30 år väldigt snabbt sjunker sisdådär 20 år i ålder när dom får leka med motorfordon på is =) När dom hade kört färdigt så var det middag, grymt gott var det! Sen packade jag och lillmannen ihop och rörde oss hemåt och dom andra hoppade i badkläderna och bastade och badade badtunna.
Egentligen hade jag inte tänkt stanna så länge men lillmannen var så nöjd och glad så då blev det att vi var kvar längre. Var en bra dag med andra ord.

När jag och pluttis kom hem så hade han somnat i bilen så jag intog soffan med en påse snarra, tyvärr sov pluttis inte så länge men han var bara vaken ett tag innan han somnade om igen.

Idag är det ju egentligen babysim men vi står över den här gången. Lillmannen är ju alltid helt slut efter det och även om han är pigg nu så kan han ju ha viruset kvar i kroppen och bli sämre efter det så det känns lika bra att skippa det idag.


Hoppas ni har en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Tess

lät ju helhärligt!=) vad kul att han var på så bra humör:D

2011-03-06 @ 15:57:20
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0