5 timmar på akuten

Har kust kommit hem från akuten, åkte in med lillmannen då han är så slö och hängig. Visserligen har han lägre feber men jag känner inte igen min bebis och då tyckte dom att vi skulle komma in.
Så jag och lillmannen och min mamma har spenderat nästan 5 timmar där ikväll =( Men vi blev inte inlagda iaf så det är ju himla skönt! Lät lite som att vi skulle behöva stanna först.
Dom tog iaf massa prover på honom och tom urinprov och dom vi har fått svaren på var bra, tromocyterna var låga men det tyder tydligen på att det är nån virus infektion han har. Resten av provsvaren får vi nog reda på imorgon men förhoppningsvis är dom bra!!

Blir han inte bättre tills på måndag så ska vi åka in med honom igen och blir han sämre så åker vi ju såklart in på direkten!

Men nu ska jag ta och hoppa i säng, är vansinnigt trött.. har ju knappt fått sova på 3 dygn nu. Lillmannen har fått alvedon nu så jag hoppas att han sover bra ett par timmar i sträck iaf.

Men han var så otroligt duktig på akuten, trots att han är sjuk och var jätte trött så var han så medgörlig och duktig!! Min prins!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men huvva, vad jobbigt...hoppas det blir bra snart!

2011-03-04 @ 06:00:54
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

men usch! verkligen inge kul för er gumman, bra att ni åkte in och kollade! Hoppas svaren är bra sen också. Tänker på er, och hoppas han kryar på sig snart!! Massa kramar.

2011-03-04 @ 08:17:32
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marre

Huvva va trist att lillplutten ar saaa sjuk!!! Massa krya pa dig kramar fran oss i USA!!!!

2011-03-05 @ 05:45:35
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0