30-års fest

I kväll har vi faktiskt varit på 60 års fest.. eller ja.. 30x2 fest =) Var ju då såklart väldigt lugnt för oss, lillmannen följde med och charmade alla som var där. Lillmannen skötte sig exemplariskt (förutom att han är så vansinnigt mammig bara, det är endast mammas famn som duger!) och visade upp sig från sin bästa sida! När vi kom hem så var han helt uppe i varv och surrade på som tusan och skrattade för att i nästa sekund bli arg och ledsen... hihi.. lillskrutten var nog en aning övertrött. Nu ligger han iaf här brevid mig och snarkar och jag ska strax ta och stänga ögonen också.

Var ju 2 kompisar till sambon som har fyllt 30 år så dom slog ihop sina fester och hade en brak fest med jätte god mat och massa dricka och lekar och hela faderullan! Himla trevligt var det, så kul att vi tog oss iväg ändå trots att sambon inte är helt frisk ännu. Som vanligt så höll jag mig ju till alkoholfritt och körde hem, fast ikväll drack knappt sambon nånting heller.. lika bra det när han inte är helt frisk! Eller är det kanske då man ska dra i sig riktigt ordentligt och hoppas på att alkoholen tar död på sjukan =)

Imorgon är det babysim.. ska bli skit kul!! Vi missade ju tyvärr förra gånger eftersom att lillmannen var sjuk.

Haha.. måste ju bara berätta vad som hände igår natt!! Precis när jag håller på att somna så märker jag att sambon rör sig och gör något så jag tittar upp och håller han upp lillmannens gosedjurs gris och säger: Jag trodde det var Emil som låg och stirrade på mig! Tror du jag blev nå jävla rädd!!

Fy fan jag höll på skratta ihjäl mig alltså!! Denna gosedjurs gris har alltså stora svarta ögon så jag förstår inte hur han kunde tro att det var lillmannens ögon men jag förstår att han blev rädd iaf.. haha!


Nu ska jág sooova!

God natt på er.


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Haha fy 17 vad rädd jag skulle ha blivit!

2011-03-14 @ 18:15:08

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0