Wunderful

Åh va härligt det var att sitta ute och grilla och surra i det underbara vädret! Men man blir ju så vansinnigt trött av den friska luften =) Att vi sen inte har fått sova så bra i natt gör ju sitt också.. befinner mig för tillfället i nån slags koma.

Är iaf hos mamma och pappa just nu och har även fått lite mat så snart kanske jag piggnar till lite. For hit för att skriva ut lite bilder eftersom att det är slut bläck i våran.. tänkte nämligen scrappa lite ikväll! =) Det kliar som tusan i fingrarna och jag har en layout i huvudet som jag tror kan bli rätt bra!

Lillmannen sover på sin mormor och morfars säng men jag måste nog tyvärr ta och väcka honom strax eftersom att vi ska åka hem. Men han har ju fått sova ganska länge iaf. Sen sov han ju nästan hela tiden vi var i pagla också så..

Älsklingen har förresten fixat datorn nu så när jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder! Äntligen!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0