Trött, tröttare... jag

Hujja va trött jag har varit på morgonen senaste tiden! Får knappt upp ögonen när Emil vaknar och skulle inte han väcka mig skulle jag nog sova ett dygn. Men det har ju varit och är fortfarande en kämpig period, hoppas verkligen att han går tillbaka till att sova helt lugnt i 6-7 timmar i sträck på nätterna! Det var lovely!! =)

Idag skulle jag behöva baka färdigt, tänkte göra kolaspäckade muffins också. Blir mycket choklad till helgen =) Choklad cupcakesen jag gjorde tidigare var goda men grymt mäktiga. Får hoppas att domm jag ska göra idag blir lite lättare.. hihi.

Fast nu närmast så ska vi gå på promenad med Lina, skönt att gå ut och gå och ha nån att prata med =)



En lat lillman ligger och lyssnar på barnsånger =)


Kommentarer
Postat av: magda

Jannice har även tagit in dem. Men jag köpte på Parelle. Här finns dem också :) http://www.depend.se/Product.asp?PageNumber=6&Product_Id=730

2011-01-27 @ 15:17:51
URL: http://www.nattstad.se/magdalenal

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0