Tråkig värre

Usch va jag känner att jag har blivit "tråkig"! Har ju inte direkt så mycket intressant att skriva här just nu. Men jag trivs med mitt liv och är lycklig iaf =) När man är hemma och mammaledig och det är mitt i smällkalla vintern så hittar man ju inte direkt på så jätte mycket.
Sen är lillmannen i en period då han blir stressad och orolig när vi är hos folk och det är många människor där och ljud nivån blir lite högre. Så för hans skull tar vi det lugnt nu också.

Igår firade vi iaf nyår i Luleå med fina vänner, supergod mat och så gick vi ut och tittade på jättefina raketer på 12 slaget. Efter raketerna hoppade vi in i bilen och begav oss hemåt eftersom lillmannen var med (såklart) och han hade fått nog av alla intryck och var riktigt riktigt ledsen. Fast när vi hade klätt på honom för att gå ut och titta på raketerna så somnade han.. trots alla knallar.. haha, sötungen =)

Idag har det varit himla lugnt också, vi har varit till mamma och pappa och ätit middag och sen var vi till S och J och satt och surrade och slö tittade på tv. Himla mysigt! =) Och det passade lillmannen fint.. helt lagomt lugnt.
Nu har jag just slängt ut granen och imorgon blir det att slänga ut resten av julen, och helt ärligt så längtar jag redan till nästa jul! =)

Nåja.. nu blir det nog sängen snart!

Sleep tight!



Mys med fina morfar på julafton




Kommentarer
Postat av: Elina

Förhoppningsvis är hon på bättringsvägen. Dom blir ju så små (mindre) och ynkliga då dom är sjuka. :( Mår ni bra?

2011-01-02 @ 16:26:44
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0