The quiet place

Det blev en ganska bra dag det här ändå. Trots att jag är galet trött.
Jag och sonen har myst och suttit i soffan och lyssnat på massa musik. Nu ligger han i miitt knä och äter och så lyssnar vi på Guns n roses - november rain.
Och så har jag hittat igen en gammal favorit.. In Flames The quiet place! Det var lääänge sen =)

Kom ihåg just att jag fyller år på måndag.. måste ju baka lite till det då ju. Fast i år blir det inget party eller så, bara fika och mys! Vart ju iof inget party förra året heller för då låg ju lillmannen i min mage =)
Men jag känner mig lite för trött  och sliten just nu för att festa.. får ta igen det nästa  år istället.. haha.

Måste ta och skriva ut några bilder jag kan scrappa med imorgon också!



Kommentarer
Postat av: Miii

just de, du fyller ju år snart! ja lite fika o mys hade vart trevligt! nått du önskar dig? :)kramar

2011-01-11 @ 22:13:17
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0