Rise and shine!

Stackars lillmannen har inte alls verkat som att han har mått bra i natt! Så natten har inte varit direkt bra, men framåt tidig morgon så vart det bättre och han sov ganska lugnt iaf. Gav honom panodil och näsdroppar men jag vet inte om det gjorde så stor skillnad. Hoppas han blir sitt vanliga glada jag snart igen!
Och så hoppas jag att min jäkla förkylning ger sig snart också! Är ju bättre men inte bra.

Nu ska jag snart ta och kliva upp och röja upp lite här hemma. Älsklingens ena syster och hennes pojkvän kommer hit idag så då är det ju bra om det inte ser ut som att en bomd slagit ner här =)
Ligger och myser med lillmannen i sängen just nu.. han äter lite och pratar lite, sötnosen!


    
India och Emil myser i soffan.




Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0