Pjuh..

Sådär.. nu har jag parkerat röven i soffan efter en dag med massa gästar och massa fikande! =) Himla trevligt iaf.
Och jag fick minsann också paket.. hihi. Ni är då för goa!

Lillmannen har varit på strålande humör idag och har surrat och hållt låda.. sötnosen =) Himla skönt att han verkar vara bättre nu!! Han har ju haft drugt 2 veckor som inte alls har varit roliga så nu håller jag tummarna stenhårt för att han är sitt goa och glada jag igen! Och såklart att han börjar sova bra igen =)

Däremot tycker India att det har varit jobbigt med mycket folk på besök.. hon vet som inte riktigt vart hon ska ta vägen och försöker mest gömma sig bakom mig/under mina fötter. Men då kommer hon iaf att sova gott i natt!

Ikväll blir det att ta det lugnt och bara mysa, verkar som att jag och lillmannen blir ensamma ikväll också. Trist men vi får det nog bra ändå.


Viktigt att hålla koll på mamma.. även fast man ligger i andra soffan hos pappa och äter =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, han är så fin=)

2011-01-29 @ 23:55:59
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0