Mys middag

Nu har vi avnjutit våran middag för ett tag sen. Det blev porterstek med kokt potatis, sallad och så svartvinbärsgele.. sååå gott! Till det blev det lite vin, bara ett halvt glas för mig dock. Första dropparna alkohol på över ett år för mig! Men jag saknar det då absolut inte... eller att gå ut och festa. Mitt nya liv är tiotusen gånger bättre =)
Att vara mamma is the shit.. hihi. Man vet inte vad lycka är på riktigt förens man har fått en liten bebis.
Fast självklart är det ju jobbigt ibland också med sömnbrist och sånt.

Nu myser vi iaf i soffan med en övertrött bebis.. men sova vill han då inte =) Våran lilla tjurskallen!


Kommentarer
Postat av: emma

vet du: jag hade bytt liv med dig 100 ggr om!! Utelivet lockar inte mig ett dugg heller, inte heller alkoholen! Dock är d inte riktigt dags för en liten ännu, men OJ va jag längtar tills den tiden är kommen!! ;)

2011-01-06 @ 22:06:44
Postat av: Miii

håller med dig gumman! detta är underbart och jag längtar då inte heller efter drickande och uteliv, nej detta är så magiskt med en liten :) jooo vi måste promenixa med bebisarna snart, så mysigt!! KRAMAR

2011-01-06 @ 23:11:25
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: cissi

Så sant så :)

2011-01-06 @ 23:12:03
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0