Gröt

Idag har jag försökt städa, svårt med en bebis som inte tycker att man är så rolig när man städar =)
Men då la jag ner honom i vagnen och så gick vi en liten promenad så han somna och sen har han sovit ca 4,5 timme på bron. Så jag har hunnit baka och handla, handla gjorde jag ju såklart när sambon kom hem =)

Köpte mild havregrynsgröt till lillmannen som han har fått smaka nyss.. den var väl sådär. Han äter men han tycker att det smakar lite konstigt. Men det är ju inte så märkligt.. det var ju första gången han smakade nånting annat. Förutom potatisen igår då. =) Han då jätte duktig på att äta!! Det kommer knappt ut nånting alls utan han smaskar på det och sväljer, han tuggar tom med lite! Så duktig liten kille =)

Imorgon ska jag ha lite kalas för familjen.. och på söndag kommer mina vänner. Så nu ska jag återgå till att städa och göra klart kakan jag bakade!

Bjuder på några mat bilder först bara.



Och så en liten filmsnutt =)



Nu ska jag greja vidare!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jäklar! 4,5 timme! Vad skönt :)



Trevlig helg, kraaaaam :)

2011-01-14 @ 20:04:06
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, lite skeptisk=)

2011-01-14 @ 23:37:37
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Haha vilka miner!:D



Han verkade som Tess sa, skeptisk men han verkar kolla var skeden är.

2011-01-14 @ 23:42:37

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0