God morgon!

Har inte skrivit nånting här igår men mitt humör har inte varit det bästa senaste dagarna så det är därför! Idag känner jag mig lite irriterad fortfarande men det kanske går över under dagen.


Idag vaknade lillmannen "tidigt" kl 9 men jag tror att han kanske somnar om på ett tag. Det brukar han göra när han vaknar innan kl 11 =)
Nu ligger vi iaf kvar i sängen och myser och busar, och så äter han lite.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men städa måste jag iaf göra! Blir kanske nån liten promenad också.. fast då får lillmannen åka pulka för vagnen är visst kvar i bilen som står på sambons jobb.

Ser iaf fram emot onsdag, då är det först mamma träff och sen på kvällen så börjar scrapbooking kursen som jag ska gå! Ska bli himla kul =)

Igår var jag och lillmannen ut till Marie och Adam och hälsade på deras lilla underverk! Såå himla söt =) Stoort grattis igen!!
Lillmannen tyckte att det var himla spännande med en liten bebis också. Kan inte förstå att för bara nån månad sen så var min lilla plutt lika liten! Dom växer så himla fort!!


Men nu ser det ut som att vi får ta en liten powernap =)



Kommentarer
Postat av: Miii

men ååh vad kul att du ska gå en scrapbooking kurs, undra om de är liknande som jag o Jossan gick där en gång, vart ska du gå den? :) Hoppas du blir på bättre humör snart gumman! Hör av dig om du vill hitta på nått! Pussokram

2011-01-10 @ 11:17:03
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0