God morgon!

Blev visst att göra morgon lite tidigare än jag hade tänkt mig, hade tänkt vakna kl 10 men sonen tyckte visste att strax efter kl 9  passade bättre =)
Natten har väl varit sådär, han har vaknat med 4 timmars mellanrum och velat ha mat och vid 24-01 tiden tyckte han att det var läge att ligga vaken och surra närmare 2 timmar. Han som sov så himla bra där en period! Runt 6 timmar i sträck, varför kan han inte gå tillbaka till det.

Vi ligger iaf kvar i sängen ännu, han ligger och små äter och har jag tur så kanske han somnar om på en stund så jag hinner hoppa i duschen och duscha medans han sover!

Senare så kommer mamma och skjutsar mig till stan och så ska hon vara med lillmannen medans jag blir färgad och klippt!

Hoppas ni får en bra måndag!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0