Fyndat lite!

Idag har vi varit i Luleå och fyndat lite. Jag fyndade lite små saker på biltema (älsklingen fyndade desto mer!) sen hittade jag lite grejer på the body shop också! Bla en duch gel som doftar av moringa... den doftar helt gudomligt gott! =)
Sen var vi och snabb handlade lite på willys och nu ska vi strax börja med middagen... tacos! Mums =)

En liten parantes bara. Fu fan vilka idioter det finns!! Nån (några) idioter har klippt av en fiberkabel så flera tusentals människor har blivit utan telefon. Varken jag eller älsklingen har haft nån täckning på telefonerna sen sent igår kväll. Fy fan så arg man blir på sånt!


Men nu ska jag ta och börja med maten, är super hungrig! Sen blir det lite soffmys med fika och tårt rester =)


Hoppas ni har och har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Bilder på allt ni fyndat?;)



Jo märkte att mobilerna inte funkat. Fy vad irriterande.



Desamma.

2011-01-30 @ 18:30:46

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0