Det verkar inte lovande..

Hujja va trött jag har varit idag! Tog iaf en promenad till mamma tog drygt en timme att gå dit men så var ju en bit av vägen inte så bra plogad så där gick det ju lite långsammare, för att inte tala om hur tungt det var att knuffa vagnen. Åh va jag längtar till sommaren!! =)

Lillmannen har varit ganska gnällig idag och nu ikväll är han riktigt gormig så hoppet att få sova bättre i natt känns ganska liten. Tyvärr. Vette fasen vad det är.. grymt jobbigt iaf. Kan ju vara nå tänder på gång men det är ju svårt att veta. Hoppas bara det vänder snarast! Innan jag lägger in mig själv på mentalsjukhus.. där borde man ju få sova iaf.. haha.
Vill ju vara så pigg som möjligt på scrap kursen imorgon kväll!

Och på måndag blir det spännande också.. ska vara färgmodell åt fina Frida då! Hon ska färga mitt hår och klippa mig, har ingen aning om vad det blir för färg/er, men dom skulle tydligen ha nån utbildning med nya färger och behövde försökskaniner. Såklart jag ställer upp.. hihi.

Nä.. åter till skrikandet. Håller alla tummar och tår att det blir en bra natt!!

Tänker inte skriva god natt nu för det är ett av orden jag är allergiskt mot för tillfället. God natt, sov gott sovmorgon är några av orden jag får utslag av att höra nu. Vet nog knappt vad innebörden av orden är nu.. har nåt vagt minne av det bara..


Well..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva..inge kul...Nä, man vet ju verkligen aldrig..kan ju vara tänder, eller växtvärk, eller att dom har ont i magen...Det går ju mkt förkylningar också, dom kan ju ha ont i halsen också som man inte har någon aning om..Om dom ändå kunde prata!!! :P



Hoppas du fick sova!



Kraaaaaaam! =)

2011-01-19 @ 05:55:26
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: magda

Huvva för att inte får sova. Det är bara ringa om du behöver avlastning. de vet du. hoppas ni fick sova lite bättre inatt.

2011-01-19 @ 10:59:15
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0