Babysim

Har ju glömt att berätta om tjorvet med lillmannens babysim! Fasen så less jag blev..
Anmälde oss ju innan nyår till BBKs babysim men sen har jag inte hört nånting frpn dom om tider eller pris och sånt och på mamma träffen var det en som hade hört att det var inställt. Så jag ringde dit och hörde och då visste dom inte hur det skulle bli men mest troligt så kommer det inte bli nånting av den kursen av olika anledningar. Tycker det är så sjukt dålig av dom att dom inte hör av sig och säger det då!

Som tur var så fanns det platser kvar på step in´s "plumsa" babysim! Annars hade vi ju helt missat det där och jag vill verkligen gå för det kommer säkert bli skit kul!
Så jag är grymt irriterad på BBK nu.. dom tjorvade ju så jäkla mycket från första början. Svarade inte på mejl och tjatade bara om sina annonser som inte ens kom ut i den tidning dom sa att den skulle komma ut i och hit och dit.

Nåja.. det har ju löst sig nu iaf och lillmannen kommer börja babysim den 6:e februari =) Måste komma ihåg att köpa badblöjor och badbyxor till honom!

Nä.. nu ska jag ta och krypa ner brevid lillmannen i sängen, han ligger och sover med sin snuttis över ansiktet =)


Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Men vad dåligt att de inte meddelande!



Tur att ni kom in i andra gruppen.



Duktig India!

2011-01-16 @ 20:45:54

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0