Wiihoo =)

Åh min lilla plutt vände sig just från rygg till mage! Han låg och gormade på och så helt plötsligt hade han vänt sig =) Man blir så stolt! Hihi. Han rullar ju lätt från mage till rygg men det är ju lycket lättare, då vickar han ju som bara över.
Hihi.. det här var helt klart dagens höjdpunkt!
Han har ju iof gjort det förut för jättelänge sen men sen har han inte gjort det igen.

Vi har åkt buss till mamma och pappa idag, packade ner bebis i vagnen och tog voffan i kopplet och så åkte vi. Gick himla bra faktiskt, fast India tyckte det var hyfsat läskigt att åka buss. Hon har ju aldrig gjort det tidigare!
Men det gick bra ändå =)

Och ikväll och i natt blir jag ensam (förutom lillmannen och India då) älsklingen är ute och kör skoter och ska sova i en stuga. Well well.. vi ska nog klara oss ändå. Natten till söndag har älsklingen lovat att ta lillmannen så jag får sova. Fast jag vaknar ju ändå när lillmannen vaknar men det är ju skönt att bara kunna ligga kvar och inte behöva göra nånting =) Och så på söndag så börjar ju babysimmet!! Wihoo så kul det ska bli, hoppas lillen tycker det också!



India på bussen


Galen bebis som övar på sitt fejk-skratt =)

Nä.. nu ska jag mysa med India i soffan, bebis har somnat.. hoppas han sover riktigt bra i natt!

 

 





Kommentarer
Postat av: Miii

vad härligt att han vända sig själv :) alltid kul och se framsteg! Skönt för dig att få slappna av och sova hela natten till söndag :) trots att du vaknar men ändå skönt! det är viktigt att dela upp nätterna då man e lediga tillsammans, tycker jag iaf :) så får man båda samla lite krafter! sköt om er gumman. kram kram

2011-02-04 @ 20:26:20
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

å va duktig han är som klarar att vända sig, från rygg till mage är ju minsann inte lätt, armen brukar fastna ;)



hoppas du får sova gott inatt :)

2011-02-05 @ 11:20:41
Postat av: Johanna B

Får du ha med hunden på bussen? Det är nåt som de brukar vara väldigt kinkiga över.



Annat är det i skåne där syrran bor - där är det tvärt om. Busschaufförerna t o m gullar med hunden och låter henne åka gratis.:)

2011-02-05 @ 19:53:44

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0