Törs inte kolla..

...på termometern idag men det ser ut som att det är ruggigt kallt! Skulle verkligen behöva ta mig ut och handla lite men är inte så sugen på det när det är såhär kallt. Vill ju inte dra ut lillmannen i kylan. Men men.. ibland måste man ändå och samtidigt är det ju skönt att få lämna hemmet och se nå annat en stund =)
Än så länge ligger vi faktiskt kvar i sängen och busar lite.. är så varmt och skönt under täcket, tänk om man fick ligga kvar såhär tills det blir vår.. =)

Så målet idag är att ta oss till affären och handla oss lite mat.. haha.

Sen skulle jag gärna vilja scrappa lite också men det tvivlar jag på att jag får för lillmannen. Han tycker att jag är så tråkig när jag sitter och pysslar med det!

Och så står dammsugning högt upp på prio-listan också, India släpper vansinnigt mycket päls nu så det rullar runt små päls valpar på golvet. Jag ger henne b-vitamin i förhoppning om att det ska minska pälsfällningen men jag vette tusan om det hjälper just nu.

Nå.. nu ska vi väl ta och börja stiga upp!


Kommentarer
Postat av: Elina

Du är alltså också less på denna kyla. :) Men hoppas ni tar er till affären iaf.

2011-02-18 @ 12:23:03
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Borsta henne ofta - prova att göra det ute när det blir varmare.



Hundar ska väl släppa hår på våren? Säg åt henne att det är 2 månader kvar! Haha.

2011-02-18 @ 17:13:11

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0