Tänder på g?

Fy vilken hemsk natt vi har haft! Lillmannen har skrikit hysteriskt i flera timmar och dreglat tok mycket och tagit mycket mot munnen, tyckte även att man kan ana en liten liten vit prick i underkäken. Provade att ge honom en panodil men den verkade inte hjälpa så tillslut ringde jag jouren och pratade med dom.
Fick rådet att ge honom en till panodil eftersom att en är för låg dos för honom. Sen tyckte hon att jag skulle ge honom något riktigt sött att suga på för det funkar också som smärtlindring, så jag doppade tutten i lite vit sirap och det verkade funka riktigt bra tills panodilen började verka och han äntligen fick somna! Han sov oroligt men han sov iaf.

Så typiskt att det här skulle komma just i natt! Dels pga att det är babysim i eftermiddag och så för att det var min sov natt och älsklingen skulle ta hand om lillmannen. Men nu blev det att vara vaken ändå.
Han har iaf ingen feber och det verkar bättre nu så jag hoppas vi kan åka och simma ändå!
Han ligger och sover i min famn nu.. lillhjärtat.

Nu hoppas jag att han slipper ha ont på ett bra tag!

Kommentarer
Postat av: Miii

huvva vad jobbigt för er! och Emil såklart. det är säkert nån liten tand på g.. hoppas ni orkade med babysimmet, måste va mysigt o fara på :) kram.

2011-02-06 @ 13:09:57
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Cissi

Huvva...ja alltså dessa jäkla tänder...dom här förstört många nätter och dagar... hOppas det går över snart..

Hang in there!

Kraaaaam:)

2011-02-06 @ 13:11:12
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0