Somna utan gråt.

Så typiskt att "sova hela natten" boken var utlånad! Men jag lånade "somna utan gråt" i väntan på att den första boken ska komma in igen.. är bara ca 2 veckor tills jag får den.. har första tjing på kölistan på den =)
Fast jag hoppas ju verkligen att boken jag lånade idagkan hjälpa min lilla plutt! Eller att han börjar sova bra igen av sig själv =)

Missade bussen på vägen hem och det var så länge tills  nästa buss skulle gå så vi tog en promenad, och efter ca halva vägen fick vi sällskap an Lina som kom och mötte oss. Mycket roligare att promenera när man har sällskap. När vi kom hem så hämtade vi bara upp India och så gick vi en liten bit till! Så vi har varit riktigt hurtiga idag =)
Vet inte hur jag ska belöna mig själv nu.. blir nog att tina upp en riesenmuffin.. hihi.

Måste ju ta och läsa "somna utan gråt" så vi kan testa den ikväll eller imorgon.

Imorgon är ju älsklingen ledig och så har vi bvc kontroll och 5 månaders vaccinering. Usch usch! Men det ska ju iaf bli himla kul att se hur mycket han har vuxit sen sist!
Och på kvällen är det scrap kurs för mig... tjoo =) Onsdagar tycker vi om!!

Nu ska vi börja med middag.. fiskpinnar och potatis med spenat till! Är faktiskt gott ibland.. men inte för ofta!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0