Snark..

Oj va trött jag är! Vi har ju varit i farten hela dagen.. vi har varit på mamma-bebis fika på opalen och det var super mysigt att sitta och surra och smaska fika medans bebisarna surra på med varann =)
Lillmannen flörtade järnet med Astrid som satt mittemot oss.. hihi.
Han har varit så himla go och glad idag, känns sååå bra att han är sig själv igen!

Och natten tillbringade han i sin egen säng! Var helt säker på att jag skulle vara tvungen att lyfta över honom efter ett par timmar men inte =) Han har dock sovit lite oroligt men inte så att han har vaknat och varit ledsen men han har gnällt i sömnen ganska mycket, men flera gånger så somnade han om av sig själv och det har aldrig hänt förut. Jag brukar alltid behöva ge honom flaskan och ligga och stryka på honom. Men i natt var han sååå duktig min lilla prins!

Har ju som varit borta nästan hela dagen därav inga inlägg.. sorry =) Men vi har haft en väldigt bra dag!
Först var vi ju som sagt på opalen och fikade sen gick vi med Sara och Olle en sväng på stan och kikade runt lite. Köpte 2 pyjamasar, 2 byxor, 1 body och 3-pack sockar till lillmannen. Något som han behövde men gud så svårt det är att hålla sig från att köpa en massa annat också! Men för en gångs skull så lyckades jag faktiskt.. haha.

När vi kom hem så skrev jag en mat lista och en handlings lista och myste med lillmannen som somnade efter en stund och då fick älsklingen ta över och så fort jag och stor handlade. Usch och fy va tråkigt det är att lägga pengar på det!! Och hur jobbigt är det inte att komma på vad man ska äta varje dag..
Men det är ju iaf väldigt gott med mat som tur är.. haha.

Men just ja.. stackars India blev kissad på idag. Hon låg som vanlig brevid lillamannen när han låg på golvet, men nu var han naken och hon låg lite dumt till så han kissade henne på benet.. hihi. Kan lova att hon såg förvånad ut när det hände och skuttade undan, stackars voffsan =)

Ikväll blir det slöa i soffan med lite choklad och glass och mest troligt en tidig kväll.. är så trött! Man är ju inte van att vara ute och träffa folk längre, har ju bara suttit inne när det har varit så kallt.
Imorgon ska jag kanske följa med mamma och pappa till Luleå om väder och allt sånt tillåter.

Men nu.. choklad och ligga i soffan!


Kommentarer
Postat av: Lina

kul att du har några mammor att träffa då och då det är guld värt, det kan vara nog så ensamt att vara föräldraledig :)

2011-02-26 @ 16:49:36

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0