SaveSmart

Jag blev ju med i Buzzador för ett tag sen och nu är jag med i min första buzzador kampanj!

Kampanjen är för SaveSmart, det är en sida där man blir medlem och sen kan man köpa utvalda varor/tjänster till väldigt rabatterade priser! Grymt nice! Det är helt gratis att bli medlem där och när man handlar så gör man det direkt från leverantören.
Jag har hittat en klocka där som jag är riktigt sugen på. Sen har dom 49% rabatt på Jamie Olivers köksset, och vi skulle verkligen behöva lite nya kastruller! Så här kommer det nog bli shoppa av =)

Det kommer in mer erbjudanden hela tiden och man kan även vara med och påverka vad som kommer in. Och det är ju bra.

Vill ni bli medlem där så använd gärna den här länken, så får jag "värvningspoäng" =)

Nu ska jag dregla mer över den där klockan.. haha.





Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0