Så underbart!

Så grymt härlig dag det  har varit!! Vi tog med voffan och gick på en lång promenad till scraptime där vi mötte upp min mamma och jag köpte min efterlängtade Sizzix Big Shot!! Lycka =) Nu är det bara lite olika dies som saknas, men det ska jag beställa snart. Efter det så promenerade vi till mamma och satt och surrade och fikade lite och lillmannen fick lite mat, rotfrukter med kalvkötts puré.. himla mumsigt! =)
Och sen tog vi bussen hem.. och India fick minsann åka gratis på ena bussen.. hihi. Busschaffören tyckte hon var så söt och så sa hon att hon tycker det är dumt att ta betalt för en hund. Himla snällt iaf!

Men att det var enormt skönt att gå en lång promenad i det här vädret!! Nu hoppas jag att vädret håller sig såhär bra och att det blir sommar fort. Det är såna här dagar man inser att man verkligen behöver sol och frisk luft för att må bra och få ny energi. Och nu när det har varit så vansinnigt kallt och mörkt så länge så inser man verkligen ännu mer hur bra man mår av sol och frisk luft.

Drog en vända med snabeldraken inna vi gick ut.. det är fan otroligt att India ens har kvar nån päls alls som hon fäller! Var inte länge sen jag dammsög innan idag men det var ändå hårtussar i size med hund valpar som rullade över golvet.

Men nu ska jag börja med mat.

Ska fota och visa Sizzixen som jag köpte idag sen ikväll.. och så kan jag visa bilder på diesen jag ska köpa också! =)




Kommentarer
Postat av: Miii

åh vad kul :) ja vill också köpa en sån, va kostade den? kram!

2011-02-28 @ 19:15:34
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0