Lovely night as always!

Nu är jag hemma igen (har iof vart hemma ett tag nu) efter ännu en underbar scrapping kväll! Dom här kvällarna är verkligen veckans höjdpunkt =)

Idag har vi kladdat med akrylfärg och stämplar, är helt nybörjare på den biten men grymt kul var det! Och det är ju alltid kul att lära sig nåt nytt också!

Ska fota layouten och visa men det får bli imorgon! Nu ska jag snart äta "middag" köttfärssås och spagetti.. mumma!

Annars idag har jag hunnit med att (ensam!!) ta en fika på stan med Tessi och Magda.. riktigt trevligt! Dock blev det lite otrevligt på slutet då jag var tvungen att skynda mig till lillmannens farmor där älsklingen och bebis var eftersom att plutten var helt hysterisk! Så jag fick himla bråttom. Men så fort jag kom dit och lyfte upp honom så lugnade han ner sig och efter ca 2minuter log han och skrattade mot mig.. han saknade väl sin mamma =)

Antar att hans utbrott hade lite att göra med sprutorna han fick tidigare idag.

 

Var lite orolig över att åka och lämna honom under kursen men det hade då gått hur bra som helst och han hade skrattat som en tok och busat massor med sin pappa =) Skönt!

 

Men nu blir det lite mat i magen och sen hopp i säng!

 

 


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0