Jobbig natt

I natt har varit en jobbig natt. Men det beror nog på att det blev en lite konstig kväll igår. Vi for iväg till Luleå och hämtade en massa lagerhyllor som Önska butiken gav bort.. vi ska ha dom i garaget. Så lillmannen somnade i bilen på vägen hem strax efter kl 20.00 och då somnade han för natten vilket inte var dåligt eller så men när vi kom hem så ville jag ju inte börja bråka med honom så han vaknade så han fick sova i sin overall =) Så det blev ju lite konstigt! Han har sovit lite oroligt också, inte att han har vaknat men han har gnällt i sömnen och velat snutta på flaskan väldigt ofta. Men vi fick iaf sova lite längre på morgonen =) Så jag känner mig hyfsat som en människa idag ändå.

Men det var ju mindre kul att stiga upp och se att det är -30 grader idag också.. Jag vill uuuut!!

Så vad vi ska roa oss med idag vet jag inte än..

 

Vad gör ni en så här kall dag?

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vi jävlat klättrar på väggarna..vill också ut! Less!

2011-02-15 @ 17:16:48
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0