Home again

Så var jag hemma igen efter scrappingen, lika kul som vanligt har vi haft det =)
Gjorde en layout med India.. har ju bara gjort med lillmannen hittills men idag kände jag att India behövde få en också!
Måste dock skaffa mig ett till album, just nu är det massa olika layouter i lillmannens album och där ska ju bara hans layouter finnas. Ska kika runt och se om jag hittar nåt fint =)

Layouten som jag gjorde ikväll kommer jag fota och lägga upp imorgon. Det får vara nog med bilder för idag.. haha.

Hihi.. måste ju berätta vad som hände när jag kom hem! Lillmannen och älsklingen satt i soffan och myste och busade när jag kom in och lillmannen såg mig ju på en gång och blev jätteglad. Men sen tyckte han att jag varför sölig på att komma fram till honom för när jag höll på ta av mig ytterkläderna så började han stor gråta! Och så fort jag fick av mig kläderna och gick fram till honom så slutade han gråta och blev glad igen. Och sen ställde jag undan lite grejer och skulle sätta mig och äta och såfort han inte såg mig eller trodde att jag försvann så började han stor gråta igen.. mammas lilla hjärta =) Men sen när jag satt brevid honom och åt så var han glad och nöjd. Och så kom ju såklart min mys voffa och la sig i mitt knä medans jag åt.. hihi.

Men nu ska jag ta och krypa ner brevid mina killar i sängen och sova!


Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en trevlig och solig Onsdag, idag! :)

2011-02-09 @ 10:38:53
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Åh gulligt.



India hade också saknat dig:D Hoppas hon inte lär sig av lillen och börja gråta för att få uppmärksamhet.;)

2011-02-09 @ 11:26:19

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0