Gnäll plutt

Stackars min lilla plutt, han är så ledsen och gnällig. Imorse och i förmiddags var han på ganska glatt humör men nu är han inte alls glad. Har lagt han i sängen så han får vila lite om det är det som är felet men han har ju sovit ganska bra idag så jag är osäker på om det är trötthet. Men han såg himla trött ut när jag la ner honom så vi får väl se.
Vill bara att han ska bli pigg och glad igen!!


Ser inte till nån tand än iaf, kanske inte är det är stör honom? Men han har ju ingen feber eller så och han verkar inte vara förkyld heller. Himla svårt att veta vad det är med dom små liven när dom inte kan säga det.

Men blir det inte bättre på nån dag (eller att man ser en tand) så måste vi ju fara in med honom så dom får kolla upp honom för det här är inte alls likt honom.



Nu har han iaf somnat, hoppas han mår bättre när han vaknar! Älskade lilla plutt.

Undrar förresten om vi måste fara och handla sen när älsklingen kommer hem.. tror inte vi har nån middag hemma.
Och då kom nästa bekymmer... VAD ska vi äta till middag? =) Jag vet ju vad jag är sugen på iaf.. MAX!! Hihi

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Om du kollar reklamen så finns det rabattkuponger på max på pappret som håller ihop reklambladen.;)

2011-02-07 @ 21:19:26
Postat av: Elina

Ja, hennes pappa skulle promt köpa den åt henne och då är det ingen ide att argumentera emot. Haha. :) Hon är ju på tok för liten för den, men hon älskar och sitta i den iaf. :)



Det är så jobbigt då dom är ledsna, och man inte vet varför. :/ Hoppas det går över snart.

2011-02-08 @ 06:47:26
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0