En dag på vift

Nu har vi ganska nyss kommit hem efter en dag i Luleå med mamma och pappa och sen var jag bara hem och hämtade India och så for jag och lillmannen till dom och åt middag och myste på.
Älsklingen är på 30-år firande, han for innan 11 i morse och vi lär inte se till han förens sent i natt skulle jag tro.. så det var tur att vi kunde haka på mina föräldrar så vi slapp vara ensamma hemma! När vi var i Luleå så passade vi på att hälsa på min farmor också.. lillmannens gammelfarmor blir det väl? Är så dålig på sånt där.. haha.

Just nu sitter jag och plutten och tittar på hästhoppning.. han verkar tycka att det är himla spännande för han surrar på som tusan och viftar med både armar och ben =) Han kanske blir en elitryttare, vem vet.. hihi.

Köpte förresten en ny bädd till India i Luleå idag men jag tror inte att hon gillar den, hon ligger på ett hörn av lillmannens filt nu istället. Men jag ska lägga dit en av mina tröjor, då kommer hon säkert tycka bättre om den. Nu luktar den ju bara nytt och det är ju inte så kul.

Men nu ska jag lägga lillmannen och sen ska jag äta lite glass innan jag kryper ner jag också.


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

En av dina tröjor låter bra - ett lakan eller filt (beroende på om hon lätt blir varm eller inte) så hon kan bädda kan funka också. Tänk bara på att det ska vara en tröja som är använd mer än en dag.;)



Mammas vovve gillar mammas scarfs men då ska de vara precis använda.

2011-02-27 @ 20:49:32
Postat av: Johanna B

Prova sätta ett lakan eller dyl så hon får bädda. Och tröjan måste vara använd typ en natt eller minst 2 dagar. Det är inge kul med rena grejer.;)



2011-02-27 @ 20:51:04
Postat av: Johanna B

Hm. Mysko - syntes inte att första inlägget kom in. Var jag som skrev båda.



Sorry för spamen,.

2011-02-27 @ 20:51:36

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0