Bilder från promenaden

Här kommer en drös bilder från våran promenad. Blev visst mycket bilder och lite ord här på bloggen idag =)

Lyckohunden












Omgivningen









Och så en lite frusen jag =)






Lillmannen var såklart också med men han låg nerbäddad i vagnen och sov så gott så jag ville inte störa honom =)

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och göra mig klar för att fara och scrappa sen ikväll, kursen är flyttad till idag för det funkade inte imorgon för Mari som håller i det. Men det gör inte mig nånting.. funkar precis lika bra idag!



Kommentarer
Postat av: Miii

skönt med promenader! måste pallra mig ut till dig snart med vagnen så vi kan gå en sväng :) roligare med sällskap. kram!

2011-02-08 @ 16:03:17
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: emma

hihi, India verkade verkligen njuta av er promenad!! :)Vr ut med mina galningar idag också och Loka var övertäckt av snö i dikena mesta delen av tiden, så d verkar ha varit skönt väder för våra fyrbenta vänner idag :)

2011-02-08 @ 16:35:45
Postat av: emma

hihi, India verkade verkligen njuta av er promenad!! :)Var ut med mina galningar idag också och Loka var övertäckt av snö i dikena mesta delen av tiden, så d verkar ha varit skönt väder för våra fyrbenta vänner idag :)

2011-02-08 @ 16:36:20
Postat av: Johanna B

Åh vaad söt hon är!

2011-02-08 @ 18:12:25
Postat av: Lina

hon verkar ha skoj india, jättesöt :) det är vacker med vinter nu när solen tittar fram.

2011-02-08 @ 19:45:24

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0