Babysim

Nu har vi kommit hem efter 3:e babysim träffen, fy fasen va kul det är! =) Idag började lillmannen plaska och var riktigt glad och sprattlig i vattnet. Tidigare har han varit lite reserverad och velat vara nära oss och titta och fundera mest. Fast han älskar ju att bada så han har ju uppskattat att vara där men det har varit så mycket folk och stoj runt omkring och då blir han lite reserverad =)
Han var så duktig idag våran älskade lilla plutt.

Fast shit va trött man blir av den där halvtimmen i bassängen!! Emil däckade innan vi ens hunnit ut i bilen idag och jag är också helt slut =) Så resten av kvällen blir det soffan och se solsidan och wallander.

Jo, Frida var här och hälsade på innan vi for till babysimmet.. grymt nice att sitta och surraoch bara vara!

Så det har alltså varit en riktigt bra söndag med andra ord!



Älskar min lilla familj så vansinnigt mycket!



Men nu ska jag återgå till att mysa i soffan, lillmannen har gått och lagt sig så jag sitter och kramas med India nu =)

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snutte, gud vad kul det låter!=)

2011-02-20 @ 21:08:49

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0