Äntligen!!

Wihoo.. idag har vi äntligen kommit ut lite grann. Vi har varit hos Marie och Adam och lilla Loke.. shit va fort man glömmer att dom små är SÅ små från början =) Tänk att våran lilla Emil bara för 5 månader sen bara var 48cm lång.. och nu är han ca 66cm lång! Min älskade lilla plutt <3

Sen ikväll har jag varit på scrapkursen.. näst sista gången var det ikväll! Så grymt tråkigt att det bara är en gång kvar!! Men jag får väl gå en till kurs.. hihi. Och så är det ju scrapträff en gång i månaden som man kan fara på, så jag överlever nog.
Ikväll har jag iaf fått färdigt två layouter, men den ena hade jag påbörjat hemma men fixade färdigt det sista nu ikväll. Den andra layouten var den vi fick i "uppgift" att göra ikväll på kursen. Och den blev jag riktigt nöjd med.. är nog en av dom jag tycker bäst om faktiskt.

Imorgon får ni se bilder på båda layouterna.. för nu ska jag hoppa i säng!

Sleep tight!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0