Äntligen..

.. är det lite bättre väder ute! Strålande sol och bara -18 grader. Tänkte försöka hinna med en liten promenad innan det är dags att åka på babysim.
Hoppas verkligen att kylan vänder nu så vi får lite varmare så man törs gå ut med plutten. Vi håller på bli knäppa allihopa av att bara vara inne!

Haha.. just ja.. i gårkväll satt jag och kollade på panduro (dumt!!) och hittade massa grejer jag "behöver".. blev nästan 4000kr totalt.. ajaj. Fasen va nice det skulle vara om det kom en panduro butik hit upp!!

Nä.. nu blir det lite mat i magen!



Hur många är det förresten som ligger och är bakis nu? Haha.. tänkte eftersom att farmen hade öppet igår? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Kan tillägga att det INTE hade varit bra om en Panduro kommit upp.



Handlade för 455 kr och allt utom ca 80-90 var till mig:/ Och då tyckte jag att jag inte hade handlat så mycket. Förra gången handlade jag för 300 kr. Det drar iväg. Tror att det är roligare att handla via nätet även om hemsidan - enligt mig iaf - är gormig.

2011-02-20 @ 23:09:12

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0