3 plus grader!

Åh så underbart väder det är idag!! Drygt 3 plus grader och strålande sol.. den här dagen ska spenderas ute med andra ord =)

I natt har lillmannen sovit rätt bra efter lite om och men och så tog vi lite "sovmorgon" eller rättare sagt jag lyfte över lillmannen till min säng och så låg vi och myste och busade.

Men nu ska vi göra oss klara för en promenad.. tror vi ska ta voffsan och gå in mot stan lite.. kanske vi går till scraptime och köper min Sizzix Big Shot!  =) Måste ta och beställa diesen också så jag kan pyssla på här hemma. Har ju planerat den här beställningen ett tag nu.. hihi, men det finns ju så himla mycket fint jag vill beställa så det är svårt att välja vad jag ska ta den här gången!

Nä.. mat i magen och sen uuuut!!

Hoppas ni har en underbar dag i solen!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0