Underbara sol!


Åh vilket underbart väder det har varit idag!

 

Jag, lillmannen och voffsan packade oss iväg till min mamma och pappa och har spenderat dagen där, vi har just kommit hem igen!

Vi satt ute på deras baksida och myste och surrade i solen.. såå otroligt skönt!

Och självklart slank det ner nån bulle under den tiden.. hihi.

 

Älsklingen och hans lillebror snickrar på huset och lillmannen sover på bron, jag passar alltså på att lata mig i soffan nu =)

Imorgon jobbar älsklingen men sen är han ledig i 5 dagar och bara min! Helt underbart att få lite tid tillsammans.

Vi har dock inte bestämt vad vi ska hitta på eller om vi bara ska mysa hemma men det får vi se.

Lite pyssel på huset ska vi ta och göra iaf men sen har vi sagt att vi ska ta och göra nånting roligt också.

Iof så är det ju roligt att hålla på med huset också men nånting roligt som inte är arbetssamt.. haha.

 

Imorgon ska jag och mamma knalla på stan en vända också. Lillmannen behöver nya byxor!

Över en natt så har han typ vuxit ur alla.

 

Och så ska jag kika lite på en klocka.. hihi.

Är den lika fin i verkligheten som på bild så kommer jag nog att slå till när skatten kommer tillbaka! =)

En liten present till mig själv sådär.

 

Men nu ska jag stoppa lite mat i min mage!

 

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Den var ju sjukt snygg! Blingig men inte prålig, perfekt!

2011-04-19 @ 22:21:58
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Elina

Visst har det varit toppen väder idag? Galet skönt, vi håller tummarna att det är lika fint imorgon. :)

2011-04-20 @ 00:25:16
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0